Something

              image4


Någon:

Du vet att jag lixom gillar dig? Iallafall lite eftersom jag vet att du finns där inne någon stans. Kan du inte bara visa dig för mig , snälla bara en gång?
Jag har ingen som helst aning om vad du tycker om mig, absolut ingen aning över huvud taget,eller jag vet, tror jag. Det gör mig så förvirrad, jag vill att du ska vara allt det där.
Åååh jag vill kunna känna kärlek nu! Jag vill inte vänta! Det är så jobbigt... allra helst när jag vet att du inte gillar mig, det är vad jag tror när du aldrig visar ditt rätta jag för mig, nog för att vi typ aldrig pratar. Vafan nu låter det som om jag är störtkär.. vilket jag inte är, men jag skulle kunna bli.
Jag vill bli , om han nu är allt det där. Jag hoppas. ÖGONKONTAKT <3 <<--- däär var jag en aning förvirrad) Idag :



(Hann inte å fixa mig idag heller)

Har varit i tha school . Så trist och alla lärare kan ju slänga sig i väggen! NP-matte prov imån! Så DÖÖÖD!
BaiBai /Elin

Kommentarer
Postat av: Sarra

AHHA.. Jag e DÖÖD!! .. ÖGONKONTAKT.. MÅNGA MÅNGA FICK JAG DET ME DIDAG ;) =) <3 DU DÅ, FICK DU DET MED MÅNGAA?

2007-04-18 @ 17:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0