Skolan...

Hej!

Dagen började med det nationella matte provet... ._. så roligt! Men det gick väl okej, hoppas jag. Sedan var det SV och vi såg lite på en film om Hitler m.m. Den e så jävla sjuk! Hitler var sjuk i huvudet!
På kemin hade jag och Annie skit skoj! :D Vi spelade kort och var nära på att bli upptäckta av Rolf jätte många gånger x'D , fatta typ nervöst men så kul! Emil den skiten då, han avslöja oss nästan....
Sedan var det hemkuskap..blablabla..
När vi skule kopiera papper till Annie om energiarbetet kronglade kopiatorn, gissa om det var störande! Kevin, Emil, Sarra, Sara, Annie och jag försökte fixa den, eller ja vissa gillade ju att trycka på knappar och lasta på massvis av pappren ( emil). Till sist löste Sarra problemet, vi fyllde på papper och hon stängde en och Annie en lucka och så vipps funkade den!
Nu sitter jag här hemma och skriver för att jag vet att jag måste skriva en sammanfattning, så jävla trist!

Kommentarer
Postat av: Sarra

Nationellt prov.. hmm. tråkigt.. jag vet inte hur det gick.. jag suger på matte... nja.. typ hela den här dagen har varit konstig... har haft så jävle ont i halsen.. asså jag kan ju inte ens va glad.. för om jag skrattar så gör det välgit ont ... men.. jag vet att jag e väldigt teknisk av mej.. ;) tihihi

2007-04-19 @ 21:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0